Jedanaesti po redu, Marketing Summit Beograd biće održan 5. marta u novom ambijentu, renoviranom Sava Centru.
Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga će i ove godine na jednom mestu okupiti govornike i učesnike iz sveta marketinga.
Tokom bogate istorije konferencije, Marketing Summit je za prethodnih 10 godine posetilo više od 3.500 učesnika iz više od 350 kompanija. I ove godine, u fokusu konferencije će biti globalni trendovi, istraživanja, potrošači, digital, brend lideri, kreativnost, ali i AI koji sve više pronalazi primenu u svetu marketinga.
U organizaciji InStore Media, konferencija će na jednom mestu okupiti predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (trgovci, proizvođači, distributeri…), kao i pratećih industrija (IT industrija, digitalne platforme, agencije…). Marketing Summit je namenjen direktorima marketinga, marketing i brend menadžerima, stručnjacima iz oblasti marketinga, ali i svima onima koji žele da čuju nešto novo i unaprede svoje veštine i znanja iz ove oblasti.
Učesnici Marketing Summit-a će imati prilike da čuju mišljenja i prezentacije sledećih stručnjaka:
· Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
· Tony Durham, ex P&G, globalni shopper design
· Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions
· Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
· Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
· Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
· Zenel Batagelj, partner, Valicon
· Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Zainteresovane kompanije mogu iskoristiti šansu da na Marketing Summit-u promovišu svoje proizvode i usluge.
Više od 350 učesnika već je rezervisalo mesto!
Kompeltan program i prijave na zvaničnoj stranici informacija o konferenciji dostupno je na https://www.marketing-summit.rs/