ŠIROKI BULEVARI KAO ZAŠTITNI ZNAK NOVOG BEOGRADA

Beograd je grad koji se može pohvaliti mnogim stvarima poput bogate istorije, kulturne scene, prelepim parkovima i, naravno, širokim bulevarima koji se protežu kroz grad. Ove velike ulice postale su vremenom prepoznatljiv simbol našeg glavnog grada koji povezuje njegove različite delove, ali često su i izvor nervoze, posebno u čuvenom „špicu“ kada se neretko stvaraju saobraćajne gužve. Ipak, sa njihovim uređenjem i rekontsrukcijama koje se gotovo konstantno vrše, situacija se dosta promenila, a stanovnici glavnog grada dobili su nove ulepšane bulevare.

Najveći broj takvih ulica nalazi se na Novom Beogradu, gde nas očekuju bulevari stari preko pola decenije od kojih su Bulevar Nikole Tesle i Bulevar Mihajla Pupina dva najvažnija.

Tamo su planirani radovi u Bulevaru Zorana Đinđića, od Ulice Milentija Popovića do Ulice Vladimira Popovića u vidu probijanje nove trase. Izvode se i radovi na izgradnji nastavka saobraćajnice Bulevara Zorana Đinđića na potezu od Milentija Popovića do Vladimira Popovića.

Takođe, planirani su radovi na izradi dodatne trake po smeru u ulici Bulevar Zorana Đinđića od ulice Milentija Popovića do ulice Tošin bunar. Radovi na potezu od ul. Milentija Popovića do Omladinskih brigada počeli su 1.9.2023.godina, a rok za završetak radova je novembar 2023. godine.

Naposletku, planirani su radovi na izradi dodatne trake po smeru u ulici Bulevar Mihajla Pupina od TC „Ušće“ do kružnog toka, a očekuju se i radovi na izradi dodatne trake po smeru od raskrsnice sa novoprojektovanom ul. Bulevar Zorana Đinđića do ul. Antifašističke borbe.

Rekonstrukcija novobeogradskog Bulevara Nikole Tesle od Trešnjinog cveta do Maršala Tolbuhina u smeru ka Zemunu izvršena je pre nepunih pet godina, dok su pre dve godine završeni radovi na uređenju srednje razdelne trake u Bulevaru Mihajla Pupina, a uređen je deo koji obuhvata potez od kružnog toka ka Bulevaru umetnosti.

Ovaj svojevrsni „zeleni zid“ sada krasi veći deo ulice Bulevar Mihaila Pupina i znatno doprinosi lepšem izgledu okruženja i same saobraćajnice, smanjenju buke, apsorbovanju zagađujuće materije iz vazduha koje potiču od velikog broja automobila i povećava bezbednost saobraćaja. S druge strane, kada je u pitanju staro gradsko jezgro, tamo je izvršena potpuna rekonstrukcija četiri beogradska bulevara – 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Skoro punih osamdeset godina na ovim ulicama ništa ozbiljnije nije rađeno, da bi konačno bila izvršena kompletna zamena svih vodovodnih, kanalizacionih, toplovodnih, gasnih, telekomunikacionih i elektro-instalacija, od kojih su neke, kao vodovodne, bile stare i do pedeset godina.

Rekonstrukcija novobeogradskog Bulevara Nikole Tesle od Trešnjinog cveta do Maršala Tolbuhina u smeru ka Zemunu izvršena je pre nepunih pet godina, dok su pre dve godine završeni radovi na uređenju srednje razdelne trake u Bulevaru Mihajla Pupina, a uređen je deo koji obuhvata potez od kružnog toka ka Bulevaru umetnosti.

Ovaj svojevrsni „zeleni zid“ sada krasi veći deo ulice Bulevar Mihaila Pupina i znatno doprinosi lepšem izgledu okruženja i same saobraćajnice, smanjenju buke, apsorbovanju zagađujuće materije iz vazduha koje potiču od velikog broja automobila i povećava bezbednost saobraćaja. S druge strane, kada je u pitanju staro gradsko jezgro, tamo je izvršena potpuna rekonstrukcija četiri beogradska bulevara – 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Skoro punih osamdeset godina na ovim ulicama ništa ozbiljnije nije rađeno, da bi konačno bila izvršena kompletna zamena svih vodovodnih, kanalizacionih, toplovodnih, gasnih, telekomunikacionih i elektro-instalacija, od kojih su neke, kao vodovodne, bile stare i do pedeset godina.

Tagovi

Pročitajte još: