Postavljene betonske barijere u Ulici Vladimira Popovića, vozači ih zaobilaze trotoarom i nastavljaju prema mostu
Betonske barijere kojima bi treblo da se spreči ulazak vozila na Stari savski most postavljene su juče sa novobeogradske strane, u Ulici Vladimira Popovića nadomak skretanja ka okretnici autobusa 27E i 35.
Radnici su u jutarnjim satima počeli i uklanjanje tramvajske mreže na potezu od Milentija Popovića prema Ulici Zarije Vujoševića. Ovo je prva faza pripremnih radova za demontažu Starog savskog mosta, koja obuhvata uklanjanje kontaktne mreže i njenih stubova, popravljanje i prilagođavanje tramvajske baštice i radijusa za skretanje vozila. Iz Sekretarijata za saobraćaj jesu najavili da će deonica u kojoj se obavljaju pripreme biti zatvorena, vozači su nalazili načine da prođu do mosta.
Posle završetka prve sledi druga faza u toku koje će vozilima biti omogućeno kretanje preko sadašnje tramvajske baštice u smeru od Milentija Popovića (od hotela „Hajat”), a dalje će se iz dve trake uključivati u Ulicu Sajmište.
Saobraćajnu signalizaciju, koja je postavljena da bi usmeravala vozače na alternativne rute, grupa aktivista je u subotu sklonila. Sekretarijat je osudio ovo uklanjanje i najavio da će biti podnete krivične prijave protiv svih počinilaca. Naveo je i da se Stari savski most koristi na sopstvenu odgovornost i da je on formalno zatvoren od drugog novembra. Iz inicijative „Most ostaje” zahtevaju da sekretarijat objavi izveštaj u kome je utvrđeno da je most nebezbedan.
Na prostoru između Starog savskog i Brankovog mosta sa novobeogradske strane mašine su i juče pripremale teren i ravnale tlo. Stručnjaci zaduženi za projektovanje novog mosta, ali i izradu dokumentacije za uklanjanje Starog savskog objasnili su da će on u jednom komadu biti skinut sa stubova i prenet na ovaj privremeni gradilišni plato.
Uklanjanje ovog mosta deo je projekta „mali metro”. On uključuje i izgradnju novog mosta i tunela. Grad je investitor, vlada finansijer, a kineski partner „Pauer Čajna” izvodiće projekat.