VISINA STUBOVA BIĆE I DO 12 METARA! U planu ŽIČARA koja će povezivati Novi Beograd i Košutnjak

Visina stubova biće određena prema tehničko-tehnološkim zahtevima žičare

Osim gondole koja bi povezala Novi Beograd i Kalemegdan, u narednom periodu u prestonici je u planu još jedna žičara – od Novog Beograda do Košutnjaka, a preko Ade Ciganlije i Makiša. Sudeći prema izmenama i dopunama plana generalne regulacije Grada Beograda, izgradnja kabinske žičare – gondole i pratećih sadržaja, predviđena je fazno, i to: prva faza: Novi Beograd – Ada Ciganlija – Makiš, a druga faza Makiš – Banovo Brdo – Košutnjak.

VISINA STUBOVA I DO 12 METARA

Visina stubova biće određena prema tehničko-tehnološkim zahtevima žičare i prema uslovu da omogućava neometan kopneni i rečni saobraćaj, odnosno obezbeđuje da donja konstrukcija gondole bude na udaljenju većem od 4,5 metara od najviše tačke javne saobraćajne površine, šest metara od nivoa koridora primarnih infrastrukturnih vodova i 12 metara od nivoa reke pri najvišem vodostaju – navodi se u dokumentu.

MOSTOVI I TUNELI

U Savskom amfiteatru planirana su dva mosta. Jedan od mostova (moguća je i tunelska veza), povezao bi prostor na desnoj i levoj obali Save i bio bi lako dostupan za pešački i javni saobraćaj. Drugi bi bio magistralnog ranga.

Pored navedenog, značajno je pomenuti i planiranu vezu Savske i Dunavske padine koja bi se ostvarila tunelom za drumski saobraćaj.

– Tunel je planiran kao produžetak Starog Savskog mosta i pružaće se ispod Terazijskog grebena ka Ulici despota Stefana. Ovaj saobraćajni pravac treba da rastereti centralno gradsko područje od saobraćajnih tokova na pravcu Novi Beograd – Savski amfiteatar – Ada Huja – piše u planu.

BRODOM PO BEOGRADSKOM PRIOBALJU

Planirano je da brodovi budu zatvoreni kako bi mogli da se koriste po svim vremenskim uslovima, a važila bi ista kartica za plaćanje kao u vozilima gradskog prevoza. Od Zemunskog keja do Dorćola za dvanaest minuta, a od Borče do Karaburme za desetak – moguće je ako vas rekom preveze putnički brod.

Stručnjaci Saobraćajnog fakulteta koji su radili taj projekat ukazuju da brzina transporta nije jedina prednost putovanja rekom.

– Projekat je od izuzetnog značaja zato što se njime ne samo smanjuju gužve u kopnenom transportu već se smanjuje uticaj na životnu sredinu koji se ogleda u smanjenju emisije buke, ali i drugih elemenata, pre svega zaštite vazduha – objašnjava prof. dr Branko Milovanović sa Saobraćajnog fakulteta.

Putnike bi trebalo da prevozi jedanaest brodova, a u jedan bi moglo da stane oko sedamdeset ljudi. Polazili bi na svakih dvadeset minuta.

Ovaj prevoz će obuhvatiti sve opštine, od Obrenovca do Grocke i Zemuna, tako da će oni koji žive u blizini reke moći da koriste rečni prevoz.

Izvor: alo

Tagovi

Pročitajte još:

Akücü akumyolda.com akücü akümyoldaİnci akü 60 amper inci akü 60 amper akumyolda.comAkü yol yardım olarak akü takviye ve değişimi hzmetleri sunuyoruz. akü yol yardım İngilizce Türkçe çeviri ingilizceturkce.gen.tr ile ingilizce türkçe çeviriAlçalan burç hesaplama sitesi hesaparaclari.com hesaparaclari.comTranslate to English with translatedict.com TranslateDictTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comCalculatorcafe helps to calculate loans as a loan calculator.Calculatorcafe.com
antalya bayan escort
Free Porn