(FOTO) Bovan: Blok 12, primer dobre prakse saradnje opštine Novi Beograd i stanara

Saradnja sa stanarima bloka 12, u „Ju Biznis centru“, primer je dobre prakse u pogledu saradnje opštine i građana – rekao je danas predsednik Gradske opštine Novi Beograd Bojan Bovan, tokom razgovora sa stanarima koji su dobili uređen parking u delu bloka koji je okrenut ka zgradi Palate Srbija.

Zoniranjem parkinga stanari su dobili mogućnost da se parkiraju u bilo koje vreme, što je donedavno bilo nezamislivo, a što najbolje ilustruju fotografije iz tog perioda.

Bovan je naglasio da intenzivna komunikacija sa stanarima bloka 12 traje šest meseci.

-Deo problema koje su imali stanari Bloka 12 u „ Ju Biznis centru“ uspeli smo da prevaziđemo, pre svega kad je reč o zoniranju najvećeg parkinga, a u komunikaciji sa građanima nastojaćemo da pomognemo i u uređenju prostora unutar zgrada – rekao je predsednik opštine.

Obraćajući se opštinskom rukovodstvu, stanari su naveli da im je najveći problem to što nisu imali gde da parkiraju automobile i što su im često vozila ostajala zarobljena, jer su praktično svi bili prinuđeni da automobil ostavljaju tako što će smetati drugom vozaču.

– Gradska opština ostaje u komunikaciji sa stanarima bloka 12 kad je reč o uređenju unutrašnjosti bloka i u njegovom ozelenjavanju. – Takva saradnja je sve intenzivnija i sa predstavnicima drugih stambenih celina, bilo da stanari imaju saobraćajni ili neki drugi problem – rekao je Bovan.

U ime stanara bloka 12, na predusretljivosti i pomoći, predsedniku opštine, zahvalio se Saša Marković.

-Pored uređenja parkinga, uspeli smo delimično da uredimo i unutrašnjost bloka, ofarbamo žardinjere i metalne delove pasarela. Napravili smo akcioni plan, pa ćemo, korak po korak, uređivati i enterijere u zgradama 10 G i 10 E, čiji stanari su se aktivno uključili u podizanje kvaliteta života u ovom bloku – rekao je Marković.

Tagovi

Pročitajte još: