(FOTO) SPAJAJU SE DVA NAJUDALJENIJA DELA PRESTONICE: Nakon „malog metroa“ Novi Beograd saobraćajno neće više biti isti

Nakon projekta „mali metro“ Beograd saobraćajno neće više biti isti, ali ono što je jako važno je da će se procenat zagađenja smanjiti za 14 odsto, a gužve za 12 odsto

Projekat „Mali metro“ suštinski će promeniti saobraćajnu sliku grada.

Na ovaj način, Beograd bi trebalo da dobije još jedan, znatno duži tunel od Terazijskog, koji će takođe spajati dva udaljena dela prestonice- Novi Beograd i pravac ka Pančevačkog mostu.

Projektom je pridviđeno da tunel, koji će ići ispod Ulice Gavrila Principa i izlaziti u Bulevar despota Stefana, praktično poveže ova dva saobraćajno najdalja dela grada.

Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić rekao je kada je Vlada Republike Srbije potpisala ugovor za izgradnju tunela od Bulevara despota Stefana do Ekonomskog fakulteta, a koji će zajedno sa Novim savskim mostom činiti najvažniji saobraćajni projekat, da on kao ideja postoji više od 50 godina.

Projekat Novog savskog mosta ne može da bude do kraja potpun i svrsishodan ukoliko nema tunela.

– Projekat nazvan „mali metro“ je glavna tetiva, odnosno glavna veza novog i starog dela Beograda, koja se radi prethodnih 50 godina i verovatno najznačajnija gradska veza koja će se raditi u narednih nekoliko decenija. Podrazumeva znatno bržu vezu između Novog Beograda i Palilule, pa kasnije i Zvezdare i ostalih opština koje se tu nalaze. Projekat podrazumeva spoj proširenih saobraćajnica na Novom Beogradu, koje se usmeravaju na Novi savski most, koji se dalje upućuje, odnosno ulazi, direktno u tunel kod Ekonomskog fakulteta i izlazi u despota Stefana kod gradskog MUP-a i dalje se pruža ka proširenoj Višnjičkoj ulici, a u skorijoj budućnosti će, između ostalog, da skrene i na budući most na Adi Huji. Najvažniji deo te veze ,koji podrazumeva most i tunel, u naredne četiri godine očekujemo da će biti završen u celosti, tako da će biti funkcionalan i preuzeće značajan tranzit kroz centar grada, rekao je za Espreso Marko Stojčić glavni gradski urbanista.

Investitor ovog projekta je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Tunel će biti dug oko dva kilometra, ulica Gavrila Principa se neće pomerati, ići će se ispod nje i izlaziće u Bulevar despota Stefana.

Koliko će biti izmenjena saobraćajna arhitektura grada najbolje pokazuje primer, koji je Aleksandar Šapić izneo prilikom posete građanima na Slanačkom putu, kada je rekao da će tim pravcem do centra Novog Beograda moći da stignu za nešto više od deset minuta.

Nakon ovog projekta Beograd saobraćajno neće više biti isti, ali ono što je jako važno je da će se procenat zagađenja smanjiti za 14 odsto, a gužve za 12 odsto.

Tagovi

Pročitajte još:

antalya bayan escort
Free Porn
Free Porn