RADNICI i mehanizacija firme koju je angažovao Grad ovih dana ruše velike hale nekadašnjeg giganta, auto-servisa „Rade Končar“ na Novom Beogradu, kako bi se u budućnosti na tom mestu našla saobraćajnica i kružni tok koji će spojiti novi Savski most sa ovom opštinom.
Trenutno se čisti nekoliko manjih objekata, a i zgrada glavnog pogona uskoro dolazi na red.
Reporteri „Novosti“ juče su posetili ovaj plac od 2,5 hektara preko puta Ušća i lokaliteta Staro sajmište i zatekli nekoliko bagera i kamiona koji su uklanjali delove porušenih hala, koje je već nagrizao zub vremena. Na mestu nekadašnje fabrike uskoro će nići moderna mreža puteva i kružnih tokova koja bi trebalo da znatno rasteretiti saobraćaj na najmnogoljudnijoj prestoničkoj opštini. Među najobimnijim radovima na ovom potezu svakako će biti produženje Bulevara Zorana Đinđića, koji će tako biti spojen sa ulicom Vladimira Popovića. Tu će biti izgrađena saobraćajnica koja će spojiti Vladimira Popovića sa Bulevarom Nikole Tesle.
Osim „Končara“, očekuje se da i ostali objekati u blizini budu uklonjeni. Rešavanjem ovog problema stiču se i uslovi za dugoočekivanu izgradnju pristupnih saobraćajnica novom savskom mostu, koji bi trebalo da počne da se gradi ove godine. Za te potrebe Skupština Srbije usvojila je Zakon o potvrđivanju ugovora o kreditu u iznosu od 80 miliona evra za uklanjanje Starog savskog mosta i izgradnju novog.
DVA KRAKA
PREMA ranijim planovima, na raskrsnici Zemunskog puta, kojim sada saobraćaju tramvaji, kada siđu sa Starog savskog mosta i Ulice Vladimira Popovića, u planu je izgradnja kružnog toka.
Odavde će se graditi krak koji će voditi ka Ušću, odnosno Bulevaru Mihajla Pupina.
Drugi krak napraviće se do Bulevara Zorana Đinđića, koji će biti praktično produžen skoro do savske obale.