NASTAVLJENO UKLANJANJE STARIH ZGRADA: Izgradnja buduće veze Novog Beograda i Zemuna teče po planu

RUŠENjE starih zgrada nekadašnjeg auto-servisa „Rade Končar“ u blizini Starog sajmišta uveliko traje, a na njihovom mestu biće izgrađene moderne saobraćajnice koje će činiti buduću vezu novog Savskog mosta i Bulevara Nikole Tesle.

U toku je izrada tehničke dokumentacije, kao i rešavanje preostalih imovinsko-pravnih odnosa.

Reporteri „Novosti“ ranije su obišli ovaj deo prestonice, gde radovi teku planiranom dinamikom. U toku je rušenje nekoliko hala, koje se nalaze na trasi buduće važne saobraćajnice.

– U toku je izrada tehničke dokumentacije saobraćajne veze Ulice Vladimira Popovića i Bulevara Nikole Tesle, a do početka radova potrebno je da se završi tehnička kontrola projekata – rekli su za naš list u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju.

– Potom sledi pribavljanje građevinske dozvole, izrada projekta za izvođenje radova, kao i sprovođenje izbora izvođača radova. Istovremeno u toku je rešavanje imovinsko-pravnih odnosa na trasi saobraćajnice. Njen izgled određen je planskim dokumentima ovog područja.

Rušenje prvih starih kuća, udžerica i nelegalnih objekata na ovoj lokaciji počelo je još krajem 2021. godine. Na raskrsnici Zemunskog puta, kojim sada saobraćaju tramvaji kada siđu sa Starog savskog mosta, i Ulice Vladimira Popovića u planu je izgradnja kružnog toka. Odavde će se graditi krak koji će voditi ka Ušću, odnosno Bulevaru Mihajla Pupina.

Drugi krak napraviće se do Bulevara Zorana Đinđića, koji će biti praktično produžen skoro do savske obale.

Novom ulicom biće spojeni i Bulevar Vladimira Popovića sa Milentija Popovića, odnosno Bulevar Zorana Đinđića biće produžen za 435 metara. Ovakvo saobraćajno rešenje biće direktna veza centralnih delova Novog Beograda sa novim savskim mostom. U planu je i rekonstrukcija dvokolosečne tramvajske pruge u dužini od 500 metara.

Ukupan rok za izgradnju bi po ranijim najavama trebalo da bude oko 300 kalendarskih dana, od dana uvođenja izvođača u posao.

TRAMVAJI SREDINOM KRUŽNOG TOKA

KRUŽNI tok će se graditi i na strani Savskog venca, pre ulaska na novi most. Tramvajske linije presecaće kružni tok po sredini. Sa obe strane novog Savskog mosta predviđeno je razdvajanje površina drumskog i šinskog saobraćaja, sa pozicioniranjem šinskog saobraćaja po sredini, čime razdvajaju različite smerove kolovoznih traka.

Tagovi

Pročitajte još:

Free Porn