Novi Beograd i Bežanija sutra dobijaju grejanje: Beogradske elektrane objasnile ko ima pravo na umanjenje računa!

Neretko se dešava da su objekti bez grejanja zbog radova koje su vlasnici stanova bez znanja i saglasnosti preduzeća, upravnika ili skupštine stanara obavljali tokom leta, naveli su iz JKP „Beogradske elektrane“.

Pojedini građani na Novom Beogradu i Bežanijskoj kosi ovih dana nisu imali grejanje, a kako nam je rečeno intervencija je obavljena i očekuje se da će ovi korisnici već sutra imati tople radijatore u stanovima!

Čitaoci Kurira javili su da manji deo korisnika u Novom Beogradu i naselja Bežanijska kosa nije imao isporuku toplotne energije u prvim danima grejne sezone. Iz JKP „Beogradske elektrane“ napominju za Kurir da će ovi građani koliko već sutra ujutru imati grejanje.

– Grejna sezona je počela 15. oktobra. Od utorka 15. oktobra do danas nije bilo sistemskih poremećaja u proizvodnom i distributivnom sistemu preduzeća. U toku remontnog perioda obavljena je rekonstrukcija dela toplovodone trase u Novom Beogradu i prilikom zvaničnog početka grejne sezone (uspostavljanja cirkulacije u toplovodnoj mreži) uočen je poremećaj u radu na magistralnom toplovodu M4. Kako bismo zaštitili distributivni sistem, predajne stanice i kućne grejne instalacije i obezbedili sigurnost u snabdevanju korisnika, bilo je neophodno postepeno rešavanje uočenog poremećaja. Zbog toga, manji deo korisnika u Novom Beogradu i naselju Bežanijska kosa nije imao isporuku toplotne energije u prvim danima – objasnili su iz JKP „Beogradske elektrane“.

Dodali su da je neophodna intervencija na toplovodu obavljena.

 

– Napominjemo da će potrošačima koji u ovom periodu nisu imali isporuku toplotne enrgije računi za grejanje biti umanjeni – naveli su.

Podsećaju da „Beogradske elektrane“ toplotnom energijom snabdevaju više od 22,5 miliona kvadratnih metara stambenog i poslovnog prostora, odnosno više od 360 hiljada stanova korisnika.

– Proizvodni sistem „Beogradskih elektrana“ čine 15 toplana i 17 kotlarnica. Za stabilan rad tako velikog energetskog sistema neophodno je nekoliko dana postepenog i veoma pažljivog opterećivanja postrojenja zbog prelaska iz stacionarnog – hladnog u dinamički – topao režim rada. Upravo iz tog razloga apelujemo na sve potrošače da u prvim danima grejne sezone na brojeve telefona Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 prijavljuju isključivo curenja vode iz instalacija i kada cele zgrade nisu snabdevene toplotnom energijom. Najefikasnije je da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta kako ne bi dolazilo do zagušenja telefonskih linija i nepotrebnog čekanja na uspostavljanje veze sa Servisnim centrom. Prioritet u otklanjanju kvarova imaju prijave koje se odnose na curenje vode iz instalacija, kao i na negrejanje celih objekata – napominju iz ovog preduzeća.

Tagovi

Pročitajte još: