Na deonici pruge za velike brzine između Beograda i Stare Pazove, osim rekonstruisanih postojećih i novih železničkih stanica, izgrađena su i tri nova stajališta: Tošin bunar, Altina i Kamendin.
U novoizgrađenim železničkim stajalištima rekonstruisani su koloseci i izgrađeni novi peroni, sa tipskim nadstrešnicama iznad perona, navedeno je na sajtu Infratruktura železnice Srbije. Sva tri stajališta namenjena su za gradsko – prigradski saobraćaj, pa su novoizgrađeni peroni dugi 110 metara. Pored toga, u novim stajalištima ugrađena je oprema za informisanje i usmeravanje putnika, a postavljen je i video nadzor.
Izvođač radova na izgradnji tri nova stajališta između Beograda i Stare Pazove je konzorcijum kineskih kompanija China Railway International Company i China Communications Construction Company, koje i grade prugu za velike brzine na ovoj deonici. Projekat je radio Saobraćajni institut CIP, u saradnji sa kineskom kompanijom China Railway Design Corporation.
Tošin bunar
Dosadašnje stajalište Tošin bunar projektom izgradnje pruge za velike brzine izmešteno je na novu lokaciju.
Novo železničko stajalište Tošin bunar izgrađeno je u Ulici Bulevar heroja sa Košara, sa druge strane ulice Tošin bunar u odnosu na prethodno stajalište, sa leve strane koloseka.
Novo stajalište udaljeno je oko 150 metara u pravcu Novog Beograda, u odnosu na bivše stajalište Tošin bunar, koje se nalazilo ispred tunela Bežanijska kosa i više nije u funkciji.
Prilaz putnika peronu omogućen je stazom iz ulice Tošin bunar i stepeništem. Za potrebe putnika na železničkom stajalištu Tošin bunar izgrađen je peron dužine 123 metra i širine četiri metra, a izgrađen je i nov pothodnik.
Izvor: eKapija