NOVOBEOGRAĐANI VIŠE NE MORAJU DA RAZMIŠLJAJU KO JE ZA ŠTA NADLEŽAN: Servisni centar 11-0-11 istorijski za komunikaciju s građanima

NA INICIJATIVU gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, danas počinje s radom Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11, na koji će građani prijavljivati komunalne probleme, dobijati informacije i davati sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.

Šapić je prilikom obilaska novog prostora u Knez Mihailovoj ulici podsetio da je ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar samo manjeg obima koji je napravio u opštini Novi Beograd, dok je bio na njenom čelu.

Foto: Grad Beograd

– Trebalo je malo više vremena jer je čitav prostor posebno uređen sa info-službama svih javnih preduzeća na jednom mestu. Ali pomeranje roka je trivijalna stvar u odnosu na važnost servisa i mislim da je za komunikaciju Grada s građanima ovo istorijski dan. Od danas na jednom mestu su info-službe Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija”, „Gradskog stambenog”, „Parking servisa”, „Javnog osvetljenja”, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije”, „Beogradskih elektrana”, „Gradske čistoće”, „Zelenila – Beograd”, „Beograd-puta”. Ovaj sistem je objedinio sve njih i u sve pozive imaćemo uvid, tako da neće postojati nijedna informacija koju dobijemo od Beograđana a da ostane začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići i kvalitet naših javnih preduzeća – rekao je Šapić, najavljujući da će i sam obavljati kontrolu da li se reagovalo po pritužbama građana.

Gradonačelnik je istakao i da će se u sistem uključiti još neke gradske službe koje do sada nisu imale kontakt centre, kao što su „Beogradske pijace” ili „Veterina Beograd”. Namera je da se do kraja godine implementiraju sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.

– Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će sada moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana – naglasio je gradonačelnik.

Foto: Grad Beograd

Šapić je rekao da će postojati jasna pravila kako će građani da prijavljuju problem koji imaju.– Novitet je to što su ovakve službe do sada zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis će biti otvoren 24 sata svakog dana u godini. Želja nam je da budemo ekspeditivni i tačni, ali ćemo biti rigorozni za one koji iz bilo kojih razloga žele da nas ometaju – naveo je gradonačelnik i dodao da ovakvim sistemom ne mogu da se pohvale ni gradovi koji su daleko ekonomski snažniji i uređeniji.

– Rok da se dobije informacija o pitanju koje ste postavili biće 72 sata, ali ne i za rešenje jer postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok. Sama činjenica da da će građani dobiti povratnu informaciju je nešto što ovaj sistem nikada do sada nije prepoznavao. Kvalitet usluge se neće poboljšati odmah, trebaće nam vreme, ali je činjenica da od sada više nema drugih brojeva već samo jedan 11-0-11 i siguran sam da svi budući gradonačelnici neće ovo ukinuti i da se neće vratiti na nešto što je bilo pre ovoga – rekao je prvi čovek prestonice.

Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju ko je za šta nadležan, čak će dobiti informaciju ko je nadležan ukoliko to nije grad.

Tagovi

Pročitajte još:

Free Porn