Put do Surčina kraći za 10 km: Finišira se izgradnja deonice koja će povezati Novi Beograd sa „Milošem Velikim“

Deonica Novi Beograd-Surčin, koja će Beograđanima biti veza sa auto-putem „Miloš Veliki“ trebalo bi da bude završena do kraja marta. Trenutno se na poslednjih 400 metara izvode zemljani radovi, odnosno izgradnja nasipa. U „Putevima Srbije“ za Euronews Srbija kažu da će ova saobraćajnica vozačima skratiti put za oko 10 kilometara, jer će im omogućiti da se iz Vojvođanske i Ulice dr Ivana Ribara na Novom Beogradu direktno uključe na auto-put „Miloš Veliki“ umesto dosadašnjeg ulaska preko dela auto-puta Beograd – Zagreb.

Navode da će u narednim danima, ukoliko vremenski uslovi dozvole, početi sa uklanjanjem postojećih telekomunacionih instalicija kod kružnog toka i sa izvođenjem radova na širenju i uklapanju Vinogradske ulice u postojeći kružni tok. Nakon završetka zemljanih radova počinje se sa ugradnjom prvog sloja asfalta od drobnjenog kamenog agregata.

Nemanja Mutić iz komapanije CCCC, koja je izvođač radova na deonici Novi Beograd – Surčin kaže da je do sada završena izgradnja 7,5 kilometara i da preostaju radovi na 400 metara.

„Trenutno je angažovano 150 ljudi i 100 jedinica mehanizacije. Maksimalno se trudimo i radimo i danju i noću. Napravili smo dobar plan radova tako da, za sada, pratimo planiranu dinamiku. Nadamo se da nećemo imati nekih vremenskih nepogoda, koje bi uticale u negativnom smislu na našu dinamiku“, rekao je Mutić.

Deonica Novi Beograd – Surčin prepoznata je kao objekat od značaja za Republiku Srbiju. Deonica predstavlja vezu između grada Beograda i autoputa E-763 – „Miloš Veliki“, čime se stvara funkcionalna celina gradskih saobraćajnica i autoputa E-763, koji predstavlja najkraću vezu Beograda sa Jadranskim morem.

Projektovana brzina 80 km/h

Dužina deonice je 7,9 kilometara i projektovana je za brzinu od 80 kilometara na čas. Na trasi će biti četiri mosta i dva nadvožnjaka. Deonica će imati po tri trake širina 3,5 metra u svakom smeru, razdelni pojas od 5 metara, pešačke staze širine po 2 metra i biciklističku stazu širine 2,2 metra.

Deonica Novi Beograd-Surčin, koja će Beograđanima biti veza sa auto-putem „Miloš Veliki“ trebalo bi da bude završena do kraja marta. Trenutno se na poslednjih 400 metara izvode zemljani radovi, odnosno izgradnja nasipa. U „Putevima Srbije“ za Euronews Srbija kažu da će ova saobraćajnica vozačima skratiti put za oko 10 kilometara, jer će im omogućiti da se iz Vojvođanske i Ulice dr Ivana Ribara na Novom Beogradu direktno uključe na auto-put „Miloš Veliki“ umesto dosadašnjeg ulaska preko dela auto-puta Beograd – Zagreb.

Navode da će u narednim danima, ukoliko vremenski uslovi dozvole, početi sa uklanjanjem postojećih telekomunacionih instalicija kod kružnog toka i sa izvođenjem radova na širenju i uklapanju Vinogradske ulice u postojeći kružni tok. Nakon završetka zemljanih radova počinje se sa ugradnjom prvog sloja asfalta od drobnjenog kamenog agregata.

Nemanja Mutić iz komapanije CCCC, koja je izvođač radova na deonici Novi Beograd – Surčin kaže da je do sada završena izgradnja 7,5 kilometara i da preostaju radovi na 400 metara.

Deonica Novi Beograd – Surčin prepoznata je kao objekat od značaja za Republiku Srbiju. Deonica predstavlja vezu između grada Beograda i autoputa E-763 – „Miloš Veliki“, čime se stvara funkcionalna celina gradskih saobraćajnica i autoputa E-763, koji predstavlja najkraću vezu Beograda sa Jadranskim morem.

Projektovana brzina 80 km/h

Dužina deonice je 7,9 kilometara i projektovana je za brzinu od 80 kilometara na čas. Na trasi će biti četiri mosta i dva nadvožnjaka. Deonica će imati po tri trake širina 3,5 metra u svakom smeru, razdelni pojas od 5 metara, pešačke staze širine po 2 metra i biciklističku stazu širine 2,2 metra.

Tagovi

Pročitajte još:

Free Porn