UŠĆE POTPUNO MENJA IZGLED – VIŠE NEĆE IZGLEDATI KAO DO SADA! Uložiće 17.000.000€

Uskoro počinje rekonstrukcija šoping centra „Ušće“ na Novom Beogradu koja će trajati godinu i po dana.

Obnova šoping centra „Ušće“ u Bloku 16 počinje čim stignu dozvole, potrajaće oko godinu i po dana bez zatvaranja tržnog centra. On menja vizuelni identitet, otvara se prema okolini i koristi sve benefite okoline u kojoj je nastao pre 13 godina. Tada, marta 2009, otvoren je najveći šoping mol na našim prostorima „Ušće” u novobeogradskom Bloku 16, a ove godine, prvi put mu veliko renoviranje.

U taj zahvat kompanija Petar Matića „MPC propertiz” uložiće oko 17 miliona evra, a dok obnova bude trajala tržni centar će sve vreme biti otvoren. Idejni kreator obnove objekta je holandska kompanija „TT Design”. Ona je potpisala i dizajn „Beo šoping centra” na Zvezdari koji je otvoren pre dve godine.

Radovi će se izvoditi fazno, potrajaće oko godinu i po dana, a biće započeti čim dobijemo sva potrebna odobrenja„, kaže Nemanja Bućinac, direktor maloprodajnog prostora „MPC propertiza”, i dodaje da je svrha obnove poboljšanje ponude.

Zato je fokus sređivanja „Ušća“ u segmentu hrane i pića. On će biti modernizovan i smešten na novoj lokaciji u centru u kojem su predviđene i brojne mogućnosti za razonodu i zabavu poput dečje zone na dva nivoa i zimske bašte sa velikim svetlarnikom. Poseban akcenat biće na fasadi koja će posle rekonstrukcije omogućiti otvoreno i ka spolja orijentisano prizemlje.

Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će plato koji ga okružuje imati novu funkciju. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju i objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa staklenom fasadom gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad“, ističe Bućinac i naglašava da će moderniji enterijer centra pružiti bolju povezanost spratova i preglednost lokala i olakšati kretanje kroz objekat.

Ovakve intervencije očekivane su budući da šoping molovi u razvijenom svetu, kao mesta kupovine i zabave, mahom na pet godina unose novine u imidž, na šta ih tera i konkurencija.

„Ušće” je bio najveći, makar kada je reč o veličini objekta, ali otvaranjem tržnog centra „Galerija Beograd” oktobra 2020. na desnoj obali Save između „Kule Beograd” i mosta „Gazela” izgubio je tu titulu. Taj tržni centar od 130.000 kvadratnih metara, odnosno 93.000 kvadrata za izdavanje skinuo je sa trona šoping mol u Bloku 16 koji je 11 godina držao poziciju najvećeg i najposećenijeg u Beogradu, a jedno vreme i šire. „Ušće” se prostire na 130.000 kvadratnih metara od kojih se 47.000 izdaje.

Kompanija „MPC propertiz” u vlasništvu ima tri šoping mola zapadnog tipa – što prema međunarodnim standardima znači da imaju najmanje 20.000 kvadratnih metara za izdavanje, delove za hranu i zabavu (igraonice i bioskop) i centralni sistem upravljanja i održavanja – od ukupno sedam koliko ih je u poslednjih petnaestak godina sagrađeno u prestonici.

(MONDO/Politika)

Tagovi

Pročitajte još:

Akücü akumyolda.com akücü akümyoldaİnci akü 60 amper inci akü 60 amper akumyolda.comAkü yol yardım olarak akü takviye ve değişimi hzmetleri sunuyoruz. akü yol yardım İngilizce Türkçe çeviri ingilizceturkce.gen.tr ile ingilizce türkçe çeviriAlçalan burç hesaplama sitesi hesaparaclari.com hesaparaclari.comTranslate to English with translatedict.com TranslateDictTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comCalculatorcafe helps to calculate loans as a loan calculator.Calculatorcafe.com
antalya bayan escort
Free Porn