Više od 20.000 poziva za nedelju dana – na ove probleme su se Beograđani najviše žalili

Jedinstveni broj Servisnog centra Grada Beograda 11-0-11 za prvih nedelju dana rada kontaktiralo je 20.000 građana, rekla je sekretarka Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju Sonja Božović Podunavac.

Ona je u izjavi za Tanjug podsetila da je Servisni centar otvoren pre sedam dana na incijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića sa ciljem efikasnije komunikacije sa građanima, efikasnijeg rešavanja problema po prijavama, a na taj način i boljeg funkcionisanja komunalnih sistema grada.

„Najveća novina ovog Servisnog centra jeste u tome što sada svi građani mogu upućivanjem prijave samo na jedan broj telefona da upute prijavu za sve probleme u gradu. Taj broj je 11-0-11. Građani neće morati kao do sada da zovu više nadležnih službi i da traže njihove brojeve telefona i mejlove, sada se sve prijave slivaju na jedan broj, a mi smo dužni da damo informaciju i odgovor po prijavi u roku od 72 sata“, rekla je Božović Podunavac.

Objasnila je da će oni problemi koje je moguće rešiti u tom biti rešeni ali mnoge situacije i zakonske procedure ne mogu biti okončane u tom roku.

„Građanima ćemo reći koja služba je preuzela prijavu i kakve su dalje procedure u zavisnosti od predmeta. Neki problemi podrazumevaju i više gradskih službi u rešavanju problema“, rekla je Božović Podunavac.

Prema njeni rečima, do sada su uglavnom postavljana pitanja koja se tiču hitnih intervencija, pucanja vodovodnih cevi, problema u zgradama, kao i nepropisnog parkirana.

„U budućnosti ćemo povećavati broj gradskih službi, trenutno su ovde Beogradske elektrane, Komunalna milicija, Gradsko stambeno, Zelenilo Beograd, inspekcijske službe, Beogradski vodovod i kanalizacija i drugi, a u budućnosti će biti uključene i razne ustanove kulture, kao i sportski centri“, rekla je Božović Podunavac.

Radno vreme Servisnog centra je 24 časa svakog dana u godini.

Tagovi

Pročitajte još: