Najavljena gradnja gondole od Novog Beograda do Čukarice

Osim gondole koja bi povezala Novi Beograd i Kalemegdan, u narednom periodu u prestonici je u planu još jedna žičara – od Novog Beorgada do Košutnjaka, a preko Ade Ciganlije i Makiša.
Sudeći prema izmenama i dopunama plana generalne regulacije građevinskog područja sedišta jedinice lokalne samouprave – Grad Beograd, izgradnja kabinske žičare – gondole i pratećih sadržaja predvidviđena je fazno, i to: prva faza: Novi Beograd-Ada Ciganlija-Makiš, a druga faza Makiš-Banovo Brdo-Košutnjak.

– Visinu stubova odrediti prema tehničko-tehnološkim zahtevima žičare i prema uslovu da omogućava neometan kopneni i rečni saobraćaj, odnosno obezbeđuje da donja konstrukcija gondole bude na udaljenju većem od 4,5m od najviše tačke javne saobraćajne površine, 6m od nivoa koridora primarnih infrastrukturnih vodova i 12m od nivoa reke pri najvišem vodostaju – navodi se u dokumentu.
Trasu žičare, kako se ističe, treba planirati sa što manje preloma,a eventualne prelome predvideti na međustanicama. Voditi računa o postojećim i planiranim objektima, kao i o tome da se trasa vodi, gde je to moguće, iznad javnog zemljišta.
Stanice gondole biće locirane, kako se navodi, u neposrednoj blizini terminusa i stajališta javnog prevoza kao i na prostoru u neposrednoj blizini uz izgrađenu saobraćajnu infrastrukturu (trotoare, parkirališta, biciklističke staze).

U skladu sa prostornim mogućnostima i imovinskopravnim odnosima u neposrednoj blizini stanici gondole predvideti mogućnost fazne izgradnje dodatnih kapaciteta za parkiranjem kao i izgradnju biciklističkih i pešačkih staza i povezivanje sa postojećim ili planiranim.
Inače, izgradnja gondole od Novog Beograda do Košutnjaka najavljuje se od 2003. godine.U Savskom amfiteatru, naovdi se u planu, potrebno je planirati i situaciono i nivelaciono definisati dva mosta.
Jedan od mostova (moguća je i tunelska veza), imao bi funkciju integrisanja prostora na desnoj i levoj obali Save, lako dostupan za pešački i javni saobraćaj, a drugi magistralnog ranga, koji bi primarnu uličnu mrežu leve obale Save povezivao sa primarnom mrežom na desnoj obali Save.
Pored navedenog značajno je pomenuti i planiranu vezu Savske i Dunavske padine koja bi se ostvarila tunelom za drumski saobraćaj.

– Tunel je planiran kao produžetak starog Savskog mosta i pruža se ispod Terazijskog grebena ka ulici Despota Stefana. Tačna pozicija tunela data je Planom detaljne regulacije tunelske veze savske i Dunavske padine GO Stari grad, Savski venac i Palilula. Navedena tunelska deonica prema funkcionalnom rangu je u rangu magistralne saobraćajnice. Ovaj saobraćajni pravac ima pored ostalog zadatak rasterećenja centralnog gradskog područja od saobraćajnih tokova na pravcu Novi Beograd-Savski amfitetar-Ada Huja – piše u planu.

Izvor: eKapija

Tagovi

Pročitajte još:

Akücü akumyolda.com akücü akümyoldaİnci akü 60 amper inci akü 60 amper akumyolda.comAkü yol yardım olarak akü takviye ve değişimi hzmetleri sunuyoruz. akü yol yardım İngilizce Türkçe çeviri ingilizceturkce.gen.tr ile ingilizce türkçe çeviriAlçalan burç hesaplama sitesi hesaparaclari.com hesaparaclari.comTranslate to English with translatedict.com TranslateDictTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comTranslate Spanish to English audio with spanishenglish.comCalculatorcafe helps to calculate loans as a loan calculator.Calculatorcafe.com
antalya bayan escort
Free Porn